11.02.2011

PuCCa MI O DA KİM ?

Evveet :)
Biraz da 'PuCCa' nickli internet kullanıcısından bahsetmek istiyorum.
Twitterda birkaç gün takılan biri kesinlikle görmüştür PuCCa'yı.İlk görüşte eski sevgilisinden intikam almaya çalışan , yüzünü göstermeyen onun yerine abuk subuk Marilyn Monroe fotoğrafları koyan , merak uyandıran , sevimli ,gizemli bir genç kız.

 Ben Twitter'da birkaç gün paylaştıklarına baktım, blogda yazdılarını okudum.Sırf seviyesizlik.
İç çamaşırları çekmecesinin arkasında kalan vibratöründen bahsettiği an bütün gizemini ve sevimliliğini yitiriyor bence.Tamam sevgilinden ayrıldın 1-2 ay çek acını ,nefretle dolsun için...Ama gidip de sayfalarına eski sevgilinle yaşadığın özel anları yazmanın mantığı ne çözemedim?  Yaşadığı anlar pek de özel olmasa gerek!

Twitter'da 66 bin küsür followers ı var.Tüm bu insanlar o kadının aşk ve cinsel hayatını takip ediyor o zaman.
Ayrıca PuCCa'nın hiçbir fotoğrafı yok.İsmini,cismini bilmediğimiz bir insan.Belki de o hesabın başında bir erkek var , kafasına göre uyduruyor.Hayır,yazdığı şeyler akıl işi olsa bir şey demem ama saçma sapan ,yararsız şeylerden bahsediyor.

http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/ .Bu adresdeki yazısını okuyanların PuCCa'nın tavsiyelerine uyduğunu düşünsenize.İnternetteki hayran sayısı çok yüksek.O hayranlara sorsak 'Bu kızda ne buluyorsun?Neyine hayransın? Sana önemli bir bilgi verdi mi? Bir yarar sağladı mı?' alınacak cevapları çok merak ediyorum.

PuCCa hesabının başındaki kişinin kaybedeceği bir şey olmayabilir , ama onu takip ederek,yazdıklarını okuyarak vakit geçirenlerin kendilerine verdikleri zarar oldukça büyük!

Neyse isteyen takip eder isteyen etmez.Benim düşüncem böyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder